Beautiful Dead

Hey guys..
Jag suger verkligen på att blogga , jag vet att jag har skrivigt de i de senaste inläggen med men jag har haft så mkt att tänka på den senaste tiden att det inte blivigt så mycket data..
Men nu när det är SportLov så borde jag ha mer tid att blogga ? eller ?

Livet har gått i sin vanliga rytm med att man är i skolan och deppar ihjäl sig sen har kul med sina vänner mellan lektionerna och gått ut och haft roligt sen på kvällarna.

Fredags till exempel var man ju ute med fina vännerna. Allt var tip top förrutom att linn drog hem runt 9 halv 10 pga att folk trampade henne på sina brutna tår vilket leder till AAAJJJ big time...:/ Men hon ska till new york snart så jag tror att hon kommer glädjas iaf. Men efter hon hade gått så gick jag och fanny plus 11 andra killar till aptiten och garvade och pratade och busade som vanligt. Ica ringde tydligen efter en väktare eftersom vi var så många där. En som jobbade frågade vad vi gjorde i affären , vilket jag tyckte var en riktigt konstig fråga eftersom man brukar handla i matbutiker....Nybörjar tjej kanske?! Fnys... Men innan jag han svara kom den en äldre kvinna och frågade om vi hade lov då svarade jag japp och hon nickade och sa JAAHAAAAAAA det är därför ni är så många ! Hon sa sportlov till den kvinnliga väktaren och hon himlade med ögonen och gick där ifrån.
;)

Vi promenerade tillbaka under glada rop och levde livet med våra 13 olika läskeblasker och godis xD

Senare när man kom hem låg man bara och läste och kollade lite VampireD :D ( btw så finns typ alla avsnitt på en sida som heter uwatchvampirediaries.com riktigt bra kvalite och allt ;)

Om någon är intresserad av att veta att jag ätit en halv burk Ben and Jerrys nyss så fick ni precis veta de !

Tjingiling !

// Fellan

Ps. Har påbörjat en ny novell/bok och ni måste ge mig lite credds ! Messa när ni sätt detta

Kraamar


Kommentarer
Postat av: Julia♥

sv: haha hoppas du mår bättre <3♥

2011-02-28 @ 10:56:25
URL: http://jusic.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0