New Me..

Tja nä nu fan ska det bli bloggning så att fingrarna "glöder" ;)
Jag har varit så deppig den senaste veckan för både personliga själv och för att skolan och fritiden är så det alltid brukar vara , samma lektioner samma saker hela tiden. Dagarna flyter i samman helt enkelt.
Men fan ( De blev lite mkt svordommar i detta inlägg , förlåt för de men jag andvänder bara orden som en menings utfyllnad så ni vet! ) det ska bli slut på de ! Jag ska börja hitta på saker som gör MIG glad !

Även om de bara är att åka till Skärholmen en liten tur eller att åka ut till landet för att umgås med min mormor och morfar eller till Kärrtorp för att träffa moster och kusinerna . Bara för att byta lite omgivning lixom. Jag vill inte att mitt liv ska följa ett bestämmt mönster.. Jag vill kunna göra sånt som gör mig glad ! Jag är den JAG är och om jag inte är nöjd med mig själv hur ska ja då kunna lita på någon annan ? Nu ska jag börja ta hand om mig själv, börja göra sånt som är bra för mig och gör mig lycklig !



Det där var gårdagens outfit :) glömde lägga upp igår..:P

Idag har jag dock på mig en rutig röd shorta med svart linne och svarta byxor .
Tyvär äre något knas med camen så de blir ingen bild på de.. men what to do lixom

Jaja
Pussar och Kramar

// Er Felli


Kommentarer
Postat av: fannyy

det här gillar vi!

<3

2011-02-03 @ 19:36:10
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0