On The Floor

Tjena snygga, vackra , sexiga , stilliga etc. människor !
Jag var sjuk igår så det ända jag gjorde igår var
att ligga i sängen och dricka vatten = ingen bloggning..

Men nu mår jag typ bra igen ! känner mig bara riktigt hungrig eftersom det ända jag åt igår var
lite potatis och macka xD japp det var allt ..
Så min mage kurrar söönder..
Funderar på att fixa en omelett..:o
Vet inte hur man gör men de borde inte vara så svårt haha ;)

Känner att jag behöver dra ut snart och hitta på nått .. Ut och dansa lixom :D hatar verkligen att vara ung ibland skulle vilja vara runt 19 så att man lixom kan dra ut på någon klubb när som hellst ( om man har pengar ofc )
Men ni fattar vad jag menar ;)

Tex. Vi hade ju skitkul för någon fredag sen när vi dansade på borden så att hela huuuuset gunga :D
Det var nog en av de bästa kvällarna på länge :) men det kan vi lätt toppa hörni !
Jag e fett taggad på det när som hellst people !

Sitter och lyssnar på massa låtar just nu från den fekken som tex. Barbra Streisand & the time

Klicka HÄR för den AWZUUM låååten ( spotify )

Ska ta och fixa lite krubb nu så vi hörs lite senare ? okej , bra! pussar i mängder cuties

// Fellan Bellan osv.


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0