R-Tard

Yo
Fanny tvingar mig att blogga , igentligen vill jag verkligen blogga mycket men jag e såå tröööött heela tiden ! orkar verkligen inte göra nått.. Skulle pluggar när jag kom hem från polisen idag. Blev det så? Näe...
Jag kom hem klockan 7 åt mat o kollade tv till 8 sen så var man fortfarande propp mätt att man inte orkade resa på sig och så blev klockan plötsligt 9 och man orkar inte plugga vid den tiden.. Så nu ligger jag här och jäser på sänge.. funderar på att lägga mig och läsa .. liten sovmorgon i morrn och det behöver jag ..I morrn i skolan måste jag kolla upp lite NO grejjer.. prov på torsdag så kommer gå bajs .. de vet jag redan nu... anushål ..
JaJA! De fixar sig bra nog ska du se felli.. ( ja jag pratar om mig själv som tredje person just nu ).'

Men snart är det sportlov och prao då behöver man inte vara i skolan på två hela veckor vilket AWZYYYM

Löve it ! fast allt har ju sina nackdelar huh ...
Ska sova nu...

Pussar på er !

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0