Ring it

Tjena !
har väldigt en väldigt konstig dag idag med både skratt och tårar. Men allt som allt mår jag toppen just nu !
Fast jag är typ på G att bli sjuk känner mig fett snuvig och lite varm i huvet...xD men jaja , what to do lixom.. Känner att jag vill dra till gymmet men orkar så inte de tror jag .. KOmmer ta och snora ner hela skiten.. MYS

Haha Vilken intressant information ni fick där haha!
btw . så älskar jag spanska ! yeesaaa !
Ladda över massa bilder som jag funderar på att lägga ut , på face och här..:)

Jag o linn , tintin tar kort. Värsta regniga dagen de där ! :)


Linnsen och Maxen på BIlden


Rolig bild på Gabbe x) donken typ..



tung bror man har!



Hanna o tintin på väg te farsta me mig o fanny

cool bild på goth hanna ;)

tintin o fanny , i måndags tror ja :)

hah till bild på brorsan.. xD han e för rolig..

Manne på taket..:)

 

Orkar inte lägga ut mer nu haha :P

Kram


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0