Something New

Tjenare ni trevliga människor !
Jag har varit riktigt duktig idag , känner att man har gjort en del !
Jag skulle igentligen vara hos min fader denna helg men jag tänkte att ja lika gärna kunde åka hem idag på lördagen och sen åka tillbaka på söndagen ( lillebrors födelsedag ).

Jag vaknade av att trollen hoppade på mig och skrek klockan .....HALV 9 :O
O M G i know , right ;) ^^

Så jag var uppe fixade frukost till alla , stod emot suget att ta en kopp oboy med daim i , ja du läste rätt DAIM!
Istället fixade man en macka med ost och tog en apelsin till de , som man var smart och stoppade i väskan dagen innan ! Sen efter allt detta mumsiga ätande drog jag till gymmet. Tränade lite snabbt, en timme typ ( klockan var då halv 12 ) Sen åkte man hem till mamma och duschade och fixade till sig lite ( men inge smink för så bra e jag ! hehe )

Iaf. Jag och mamma fick för oss att vi skulle dra in till ringen för att chacka lite skolgrejjer. Träffade även på Linn och molly lite snabb sa hej hej till dom och fortsatte kursen mot bokia.
Har köpt en ämnesbok och lite andra collige/kollage)kolige (?!) böcker.
Efter de promenerade vi till pressbyrån för att ta ett litet snack med farsan där var även en annan kompis till honom så vi fastnade där ett tag och bara chillade och hängde , pappa bjöd på ALLT som vanligt.

MEN!

Jag stod emot bulldoften och tog..... en Burn ( hahaha inte så bra men jaja behöve energin )
efter någon timme gick jag och modern min tillbaka till Ringen där köpte jag 5 st plagg som de kommer bilder på om några sekunder . Är nöjd med mitt inköp behövde lite nya grejjer garderoben kändes så ..BLÄ helt enkelt.

Sen handlade vi lite för kvällens middag och köpte massa stuffs , även var sin FROOSH som en en smoothie som bara innehåler pressad frukt ! Skit nyttigt och gott , rekomenderas stark om man är sugen på något socker-shiets elr liknande och behöver stoppa "the cravings" ;)

Jaja ska fixa fruktsallad nu , så ni får ha det så bra så hörs vi i morrn ! :D
Bilder coming up!


En svart-randig brun längre Tröja/klänning . Ser lite smått och gott mullig ut på bilderna men jaja !


Svart-Vitt längre tiger linne . Rawr lixom..Coolaste tröjan ever fan

Blå och vitrutig shorta. Jag kan knäppa hela shortan men hade bara knäppt över BHN orkade inte knäppa de för det tar såååå lång tid att göra.. så håller ihop den med händerna istället ;) haha lat man e..


Svart spets string , köpte två stycken den andra är lika blå som min tröja, orkade inte hålla upp båda. (a'

Allt jag köpt idag är från H&M.


DRICK FROOSH !

ps. Kolla in männen i min garderob , man blir alltid så glad när man öppnar den och ser tre snygga män le mot en , mums !

Nu ska ja dra !

Love and other smoshi smooshi things..

// Felicia Rollins♥


Kommentarer
Postat av: aunti

fina snygga du!!!

tigerlinnet sitter ju galet snyggt

pöss

2011-02-05 @ 18:58:58

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0