Suffer

Tjena mitt bena !
Sitter här och dregglar.. Gissa vem som pre fixat ett Zac Efron Puzzle till mobilen ! OH YEAH DE E JAAG :D
guud så fin han e haha men de e så synd att han e känd o bor i Usa... BLÄ LIXOM.
MEn de finns så fina killar här i estocolmo iaf så de går ingen större nöd på mig .

Ska btw börja i annan matte grupp.. känns väl lite sådär men jag behöver de känner jag.
Måste skärpa till mig lite :)
Har pluggat lite o fixar klart labbrapporten och pluggat lite spanska är så grovt många ord man ska kunna.. Lovar att de e runt 45/50 st. Allt klart till fredag. I morrn ska ja o mamma på "möte" med sandra och snacka om mina senaste kännslor... Asså att jag inte känner något skolsug.. eller hur man nu känner ni fattar säkert bra iaf.

Men nu börjar jag dreggla över nått annat min mamma har pre gjort klart köttfärs och spagetti
RAAAWR
Fett hungrig man blev nu tydligen.. Funderar på att dra och träna lite på gymmer eftermaten..
Har inte tränar på några dagar..:P

Ne fasiken nu ska ja äta innan ja dör av att min matsrupe knådar tom luft för länge !

Hejjs ! :D

 



vilka ögon....
Mums ...


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0