Tear Me Apart

Hey guys , whats up? allt ok? :)
Själv mår jag helt okej bah riktigt trött på all denna skola... Så glad över att det bara är ett år kvar av grundskolan.. Ser så fram emot gymnasiet! När det blir lite annurlunda än detta "shajt". ( hoppas jag )...

Men det blir säkert jättebra ! :D
Annars blire nått annat för mig.. ne vill inte tänka på framtiden just nu. Då tänker man ju bara på att man kommer vara helt klar med allt plugg när man e ca.30.. Och jag vill inte växa upp än.. Jag vill vara ung och leva och inte behöva tänka på nått.. bara ja, leva helt enkelt. Förstår ni vad jag menar eller låter det galet?
Självklart lever man när man är 30 oxå men det känns som om dom bästa åren redan har varit då. Fast jag får väl helt enkelt tänka att man inte ens levt hälften av livet vid den åldern och fortfarande har mycket att se fram emot.

asså vet ni vad jag sitter och gör !?!
Håller på och kör britney marathon.. Ni vet alla hennes gamla låtar.. Helt sjukt att man typ kan alla fortfarande haha , men kommer alltid älska brittan..;)
Ni vet låtar som : Toxic, Lucky, Born to make you happy, Im not a girl and not yet woman, Break The Ice & Everytime ( som är 2 av mina personliga favoriter )

Nu ska jag ta och sova eller läsa lite i nån bok man läst förrut eftersom jag inte har någon ny bok...-.-
Herrå !

Kraaamar

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0