Wake Up

Men godmorgon sväärje!
Har sovit toppen om någon vill veta ;)
Klockan e TIDIGT och jag e duktig och ska yoga klockan halv 10 på morgonen..

PAUS FÖR APPLÅDER

Tack så mycket

Men iaf. idag fyller ju brorsan år ! yeeeah 4 woohooo wiihaaa ! :D
Happy happy b-day.
Ska dra hem till dom efterträningen och fixa med lillisens kalas , som btw bara är för killar...
För tjejer är inte coola enligt Elijah.. Bara killar "kan" vara coola...
Då frågade jag honom om jag var cool. Han svarade med ett rungande NEJ.
Men som tur är har jag en god lillebror som älskar mig och försvarar mig med ett :
JOOHOOO ! Felicia e jääätte cool juh , du vet ingenting elijah ! Tjejerna kanske bara tycker att dom e coola och tkr att alla killar e fuula !

Så enligt min bror är man antingen Cool eller ful.. Jag antar att jag e både.. Borde igentligen ha en till brorsa som skulle kunna avgöra denna svåra debatt.. Självklart kommer jag muta den "brodern" men en IPOD så att han säger att jag är FETT COOL...

Vem vill inte vara den "fett coola" syrran lixom?

Nu ska jag skynda mig vidare så att jag inte blir sen !
Ha en fortsatt trevlig morgon people så hörs vi sen ! PUSS

// Fells♥

 


Cooling , ingen fuling där inte !


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0