Kära Syster Yster

Befinner mig på söder , min hem ort..
Stora syrran ska slagga här idag . Det blir taco fixande och kanske fruktsallads fixande snart .
Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll men de kommer säkert bli awesome som de alltid blir. Snackandde i oändligheter och just allmänt babbel you know.
Jag,dessi och mamma snackade om skillnaden på hudfärg och hur vi tolkade de och blev "tolkade".
Ganska intressant att höra. Men nu ska jag göra nått... Vad vet jag inte .. Men de blir säkert kuligt.
Ska kanske dra fram Romeo ur fodralet och lira på den gamla Guran

OBS DETTA ÄR ETT NÅGRA DAGAR GAMMAL INLÄGG NYTT KOMMER GENAST

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0