Lame

finns inget direkt intresannt att berätta om min dag för jag
har gjort absolut ingenting..Ligger häär på en fluffig matte och spelar facebook spel..
haha inte okej jag vet! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag...Det blir väl bara att chilla och typ fixa naglarna..Sånt som en snart 15 årig tjej ska göra.. you know ;)

Har en så fruktansvärd träningsvärk i min ähm bakre..sitt..dyna xD Vet inte alls vart ifrån den kommer ifrån hahah! så det så !

I morrn btw så ska jag ha elevstödjar utbildning igen med bettan och resten av the "crue"
ska bli nice tror att vi ska vara i högalid hela dagen så antagligen inga lektioner för mig (och fanny) i morrn !jiiihaaa! fett awesome ! rajtan tajtan llixom x)sen blire lite yoga på kvällen :D

ska fortsätta sega nu! herrå


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0