Lillebror

Hej fina människor !
ligger här ,propp mätt och belåten !
Dagen har flytit på snabt med inga större problem .
fix sluta tidigare från skolan idag vilket var toppen för då kunde man gå till fannys idrott och där fanns det snygga halvnakna killar springande omkring i omklädningsrum ( dörren var öppen btw )
Riktigt trevligt sörru x) Men jaja nog om de...Efter de drog man hem till linn sen liten stund . Tóg ett glas vatten och satt och snackade med linns brorsa medans jag väntade på att tiden skulle gå och att min Sl kort skulle "starta" . Sen kom jag äntligen iväg och åkte till ringen för att träffa min mormor för lite namsdags firande
( yeeah its my nameday , woho ) aja fick en bok av mormor som jag fick välja ut och sendrog vi och fikade och pratade i typ 2,3 timmar . Alltid lika trevligt att sitta och prata med henne !
Kärlek, kärlek !

Efter ett tag pallrade man sig hemmåt. Käkade pizza och nu väntar man på att fanny ska ringa så att man kan dra ut och hitta på nått , alltid lika trevligt att umgås med henne !

Ska sluta nu , ha en bra fredag !
Hejjs

// Felli

Kommentarer
Postat av: fannyy

puss på dig gånger tusen sweetheart <3

2011-01-15 @ 11:38:31
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0