Meatball

Tjena människor
sorry att jag inte uppdaterat så bra ;)
Har helt enkelt glömt ...yes shame on me !

Men iallafall dagen har varit helt okey ! Har inte hänt så mycket bara det vanliga lektionerna och de dagliga turerna till C´s korridor för att bara prata i några minuter med fina människor.
Har btw haft matteprov , jag kommer bli godkänd ! tror jag iaf de känndes ganska bra iaf...
jag hoppas på tur.

I morrn blire idrott :D är fett taggad , älskar idrott ! Men HATAR skridskor !
finns ingen mening med att halka runt på is... De e juh sånt man vill undvika..

men just nu så sitter jag och försöker banka in lite SO i huvet .. går väll så där kan man säga hahah men jaja what to do lixom..

Just har ju fått en ny mobil som jag AVGUDAR!
Är totalt kär i den mobilen , som btw har fri surf och massa awesome spel !
yes PLUSPOÄNG för de !
haha Spelnörd jag är...

Jag har kommit på att jag har nada att ha på mig... NADA. Vet inte vad jag ska göra... Finns lixom inget att ha på sig och inget att vilja ha ! kollade lite på HMs hemsida o hitta lite snygga braxer men orkar inte ta o köpa de.. Behöver lite MOney först..


min mob !

LOOVE IT !
PUSS

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0