The End

Jahapp jag ville egentligen bara blogga lite för att skriva ut
men så kom jag på att jag kan göra de på min andra blogg ístället..så skriver bara lite mer happy grejjer och tycker synd om mig själv senare.¨
Förmiddagen har varit awesome ,slutade tidigt o drog till C gympa , där dom dansade coola danser och var allmänt skillade. Mycket bussvisslanden och tjoanden. grr.
har snackat med c killar hela kvällen o garvat mkt  ja o bror min börja ta kort med webben men efter typ 3 kort sprang han iväg för att kunna snacka ostört i tele....-.-
dom växer upp så snabbt..!





det var dock alla men de ska bli mer bilder !!
min bror e en sån gangster o bah 5 år...:O

love him

Kommentarer
Postat av: Julia♥

Söta

Sv:aa absolut det kan jag men vet inte hur man tar bort ngn :p men dú får hjälpa mig på ngt sätt ;)

2011-01-22 @ 10:46:22
URL: http://jusic.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0