As A Magic Number

Men godmorgon ! :D
Jag sitter här , ny duschad och fräääääsh!
Ska ta och göra lite planer för dagen med fanny blir antagligen någon film eller liknande :) trevligt trevligt.
Satt och funderar på lite olika grejjer jag vill köpa ( ringar tex. ) och då kom jag på att mamma fyller år om exakt en månad så jag borde igentligen spara min månadspeng för att kunna köpa henne något fint :)
undrar bara vad det är hon önskar sig.. måste ta reda på de snart , men lite diskret ofc ;)
höhö , felicia goes spion..:D

men senare idag ska jag typ dra ut till landet någon dag för att träffa familjen sen får vi se om ja bara sover där en natt elr 2 får jag har lovat att dra och fika med fanny och några till på onsdagskvällen , MYS !

Men nu ska jag städa lite och fixa lite som jag lovat.
Pussar i mängder

// kebabIsch
(internt skämt)



cool brud huh..-.- ^^


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0