No one makes me feel the way that you do

Tjaaa !
jag vet jag har ba inte orkat blogga denna vecka... varit allmänt stressad
över mitt inrekonstanta babbel...and yeah it sucks.
Varit ganska stolt över mig själv denna vecka , har inte käkat så mycket sockergrejjer , yey till mig ! Men
det messade man up nu på lörd o sönd ( pappas helg ) varför ska de finnas massa choklad och bullar och skit för !?!?!

känner mig som en stor fet flodhäst med bilringar , och det är inget smickrande må jag säga !
jeez ! När jag skulle lägga mig igår kväll och gick in i mitt o brödernas rum hittar jag N på golvet tungt sovande... hörde inte ens att han ramlat ner från sängen.. uppmärksam syrra man e..:l host.

sitter och degar och borde dra mig hemmåt snart men är så trött och orkar inte dra uut ! blä

men ska vara social nu och ähm...spela scoobie doo spel...(a')

// love fells

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0