Press It Up

Men yo , what up?
Sitter och degar här på pressbyrån medans pappa jobbar och är allmänt trevlig mot alla kunder :) väldigt kul att se att man måste le så där stort hela tiden..
men jag ska ju prao här sen så då kommer det vara min tur att le sådär stort mot folk. Men det kommer gå bra eftersom jag har ett sånt där stort leende som folk bah svimmar när dom ser ... mm... ja ...typ.. ni fattar grejjen..

Men min morfar släppte av mig här i skansstull för ett tag sen riktigt skönt att inte behöva åka buss för att komma hit :) Jag har igentligen inget viktigt att skriva men jag kände helt enkelt att jag behövde skirva lite .. det ända negativa med pressbyrån är att knapparna här är otroligt jobbiga att trycka på man får ju lixom kramp i fringrarn a. så om jag har onaturligt mkt stavfel i detta blogginlägg vet ni varför..;)

Min stora syrra ska komma hit och möta mig snart ( om de ens blir så who knows... ) hon har varit och jobbat.. men nu måste jag skynda mig har bara två minuter kvar av min internett tid! menade 1 minut nu ! ooops !

hare bra folk

heejjdåå
// Felicia

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0