Tempted And Hunted

Hey guys jag vet inte om jag ska lägga av bloggningen eller börja en nyblogg ? är lite less på denna ...
eller iaf designen.. borde fixa en ny men sånt tar ju sån tiiiiid .... får göra det om jag har mkt tid..

Men iaf. Har varit och haft våffelfest med hanna,linn,yassin och elin tidigare idag skit mysigt hade vi det. Vi busade lite och sådär. Har även klippt mig hos frissan , jag är nööjd :) det känns bara kortare och tar slut väldigt snabbt . Men det är fortfarande lite längre än medellångt så det är lugnt med mig xD
Skriver lite flummigt just nu för jag är trött och hungrig och klockan är kvart över 12 på kvällen... vill fixa nått att äta men vill inte störa modern min som ligger och sover.. jaja får käka ordentligt frukost i morgon istället ?
jaa. så får det bli.

var även på muk med linn och yassin. Jag hade det treevligt med mina tjejkompisar och några mysiga snubbar som var där.. De gjorde någon sorts sanning och konsekvensk och gjorde helt sjuka grejjer som bland annat raka av ögonbryn och stoppa händer i toaletter.. xD HahHa mums...Tänk att äta med dom händerna sen.
Ja och linnsen blev lite tårögda när vi fick en livespelning med låten Tears In Heaven .... W.O.W. säger jag bara ...

ska ta och slagga nu eller ligga och läsa lite.. aa så får det bli :D

// Fellan



ni fick en snabb bild.. puss o hej


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0