The Holy Graal

Tjena
inte bloggat så mkt i helgen (pappas helg as you know)
det får räcka som ursäkt för ikväll. Jag o mamma kollade på dear john , första gången för henne och hundrade för mig. Grät lite igen ...älskar den filmen . Har tagigt med lite filmer från pappa b.l.a Prisonbreeak serien 1 o 2,juno, en ung jane austen,jakten på lycka och lite andra bra filmer.

Blir nog marathon för mig snart , vill någon hänka ? Hör av er!
Btw funderar på om man ska köra lite spa kväll hos mig i helgen på fredag eller lördag?
Lite ansiktsmasker,killsnack och manikyr osv. (av mig som e proffs) och lite käk och sånt you know the drill !
vad tycks om de??

ska läsa lite till och ta och sova det e juh prao i morrn people ! ha det bra så hörs vi sen kramar !!

Felicia


Kommentarer
Postat av: fannyy

I WAN'T TO HAVE A SPANIGHT <3

2011-03-07 @ 18:41:58
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill gärna vara med! :) om det är okej alltså

2011-03-07 @ 22:03:36
Postat av: Anonym

jag vill gärna vara med! :) om det är okej alltså

2011-03-07 @ 22:04:59

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0