195 over and out.

Tja, det var ett tag sen huh?

Jag har kännt att jag inte alls velat blogga mer men det kändes som om värsta slöseriet efter all tid man lagt ner på bloggandet.. :O
Men så istället för att sluta blogga helt startar jag en ny blogg...

vid namn Rollins enkelt och snyggt ;)
Den saknar all design whats so ever men det kommer lösas inom kort..:)
Om jag hittar någon som är bra på att fixa headars och allt som hör till, min kusse kanske kan hjälpa mig vi får se..
HÖR AV DIG JULIA! hennes blogg är btw. Durbergs.blogg.se riiiktigt bra blogg om jag får säga det själv :)
Ha det bra nu hörni och kolla den andra bloggen, Rollins var namnet. så hörs vi där.

Jag sparar den här bloggen som ett minne och något roligt.
kör mer seriöst på den andra när designen är fixad :)

ha det awwwesome nu!
Ses Hos Rollins!

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0