Jeremiah

Jag har världens finaste pojkvän!
Finns ingen som är mer underbar än du älskling!
Varje dag jag är med dig blir alltid mer underbar än den innan.
Att ha dig i mitt liv är nog det klokaste val jag någonsin gjort. Att veta att du finns här för mig oavsätt vad, gör så att jag känner mig trygg både utomhus och trygg i mig själv. Tänk att jag har fått lära känna en sån fantastisk kille. Mer otroligt är att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig..
Hur kan en människa ha en sån tur?

Visst, vuxna kanske säger att hon är femton vad vet hon om kärlek och relationer? Hon är fortfarande bara barnet.
Det kanske är sant att jag inte vet så mycket men jag går efter vad jag känner och det jag känner för dig...det finns inte ens tillräckligt många ord att beskriva det..
Men allt som allt. Det är väldigt få som känner mig så bra som du gör. Vet vad jag känner utan att jag behöver berätta det. Eller vet vad jag funderar på utan att jag behöver säga det. Det är bara 2 andledningar av miljoner varför jag älskar dig sweetie..









Love yah sweetie ! <3

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0